onsdag 12 november 2008

Första bilden

Givet så blir min första bild i bloggen på mig och mina syskon. Från vänster; Vidar, Pelle, Ingela och jag. Jag älskar mina syskon fast jag är nog sämst i världen på att säja det. Dom är ju lite otama, så som småsyskon kan vara, men jag gillar dom ändå. Vidar kör den seriösa stilen men har en riktigt stor räv bakom örat. Pelle är den han tror att andra tror att han är. Han är jättesmart men kommer nog själv på det om siså där 10 år. Ingela, Flingus är verkligen lillasyster, hon har ett stort hjärta och är alltid mån om att alla ska må bra. Sen kan hon ju alltid passa mina barn lite oftare!!!

Jag ÄLSKAR er!

3 kommentarer:

  1. Vad menar du med räv bakom örat.. det vill jag gärna gå djupare i. Jag älskar er också. :) /Vidar

    SvaraRadera
  2. Man får nästan en liten tår i ögat när man läser vad du skriver om oss :-) Jag älskar väl er också / Flingus

    SvaraRadera
  3. Sämst på att säga att "jag älskar er" är nog er far.
    /Far

    SvaraRadera